Love You Till The End

I just want to see you
When youre all alone
I just want to catch you if I can
I just want to be there
When the morning light explodes
On your face it radiates
I cant escape
I love you till the end

I just want to tell you nothing
You dont want to hear
All I want is for you to say
Why dont you just take me
Where Ive never been before
I know you want to hear me
Catch my breath
I love you till the end

I just want to be there
When were caught in the rain
I just want to see you laugh not cry
I just want to feel you
When the night puts on its cloak
Im lost for words dont tell me
All I can say
I love you till the end

很多人都說這部影片
可以讓人在十分鐘內留下眼淚
我想我可以破他的紀錄了


我一看到男主角的遺照就哭了
在加上這首歌 Love You 'Till the End
根本就是讓我把妝都哭花了


到最後
知道這部影片
是真人真事改編
內心的感動久久不能自己


開始以為只是要表達男主角怎樣幫助女主角走出傷痛的電影
但是
其實這部影片
傳達了好多感情
愛情、親情、友情


我一開始覺得男主角死了還寄信給女主角
而且,讓女主角一直期待他的來信
這樣很慘忍
因為根本沒辦法忘了對方


但是
最後男主角在最後一封信中說:我不怕你會遺忘了我,我只怕你害怕去追尋下一段戀情
原來
每一封信、每一段話、每一個安排
都是有他的意義
都是他們相處九年最美的回憶
但其中也讓女主角找到了她的創作
開始了人生


看完這部影片
真的會很珍惜身邊的那個人
生命的短暫
需要更懂得把握

arrow
arrow
    全站熱搜

    jinhauh 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()